ŁADOWANIE STRONY...
strefa_dartera-uwagarzucam

Gotowy na codzienną dawkę DARTA?

Witaj w Strefie Dartera! Jeśli chcesz nauczyć się grać albo poprawić swoje umiejętności – jesteś w idealnym miejscu. Na tej stronie znajdziesz Checkout Dnia oraz Trening Tygodnia. Checkout dnia możesz wykorzystywać w codziennej rutynie treningowej, a trening tygodnia może pomóc urozmaicić Twoje treningi! Trenuj regularnie, kończ checkouty i baw się dobrze!

Koniecznie odwiedzaj tę stronę regularnie nie tylko po nowe checkouty i treningi, ale i po nowe treści, bo już niedługo znajdziesz tu o wiele więcej ciekawych materiałów... :)

NA SKRÓTY

Checkout DNIA

Sprawdź jaką dzisiaj mamy liczbę

Trening TYGODNIA

Propozycja treningowa na ten tydzień

CHECKOUT DNIA:

TRENING TYGODNIA

Bull-Double-Switch

Propozycja treningu na:
⏱️ Czas trwania:   20-30 minut
🚩 Trudość:   
🛠️ Trening na:   podwójne
📷 YouTube instruktaż:   LINK
🎯 Opis treningu:

Gra treningowa polegająca na regularnym trafianiu w środek tarczy i ewentualnym przejściu na wartości podwójne w zależności od miejsca wbicia lotki. Pomaga w trafianiu centralnych pól tarczy a przy okazji losowych wartości podwójnych.

🛠️ Cel treningu:

Trafianie środka tarczy (25 lub 50 pkt). Jeżeli trafiono środek, należy kolejną lotką również celować w środek. W przypadku pomyłki w 1. lub 2. lotce należy przejść na wartość podwójną tego sektora (spudłowanie 3. lotki nic nie zmienia, nową kolejkę zaczynają zawsze rzuty do środka). Przykładowo rzucając w pierwszej lotce sektor 14, należy w dwóch kolejnych rzutach celować w D14. Trafienie podwójnej kończy kolejkę - singiel plus podwójna pierwszą lotką to jedyny przypadek, gdy kolejka trwa 2 rzuty. Gra trwa 30 kolejek. Punktacja:

  • 1 pkt za każdy outer bull (25),
  • 2 pkt za każdy inner bull (50),
  • 1 pkt za podwójną,
  • -1 pkt jeśli żadna lotka nie punktuje (żadna lotka nie wpadła w środek ani podwójną).
Podsumowując:
  • 1 lotka: celem pierwszej lotki jest zawsze środek (25 lub 50 pkt)
  • 2 lotka: jeśli trafienie środka w pierwszej lotce, kolejna lotka również w środek; jeżeli pudło - przejście na wartość podwójną; trafienie wartości podwójnej w drugim rzucie kończy kolejkę
  • 3 lotka: jeżeli pierwsze 2 lotki trafiły środek, ostatnia lotka również do środka; w innym przypadku odpowiednia wartość podwójna

⛳ Przykładowa gra:

  • 25, 50, 14 -> 1 + 2 + 0 = 3 pkt
  • 19, 0, D19 -> 0 + 0 + 1 = 1 pkt
  • 50, 12, D12 -> 2 + 0 + 1 = 3 pkt
  • 11, D11 -> 0 + 1 = 1 pkt
  • 7, 7, 7 -> -1 pkt (dwie ostatnie lotki celowane w D7)

🏆 Wyzwanie:

Zdobycie jak największej liczby punktów podczas jednej gry. Zapisuj swoje wyniki i staraj się pobić swój rekord.

💪 Rozwój umiejętności:

  • ćwiczenie celności do środków tarczy,
  • ćwiczenie celności różnych podwójnych,
  • nauka szybkiej zmiany celu (między środkiem a podwójnymi),
  • trening odporności na presję.

🎯 Dostosowanie:

Możliwości dostosowania gry są niewielkie. Możesz manipulować ilością kolejek w ramach jednej rundy, zmienić punktację lub wyeliminować z punktowania zielony środek (w takim wypadku można na przykład rzucać do podwójnej najbliższej lotki w środku tarczy - na oko)

panda